FAQ2020-06-10T22:06:14+02:00

FAQ

De antwoorden op al je vragen

Heb ik extra kosten als ik bestellingen plaats via het systeem van MyDailyFood?2020-04-21T14:17:01+02:00

Neen, integendeel, vaak geven de voedingsleveranciers extra kortingen op hun normale winkelprijzen en kan je dus geld besparen op je aankopen!

Hoe kan een bestelling betaald worden?2020-04-21T14:25:58+02:00

Bij MyDailyFood kan je op verschillende manieren vlot en veilig betalen:

  1. Bancontact/Mister Cash
  2. Kredietkaarten
    • MasterCard
    • VISA
    • American Express
  3. PayPal
  4. iDEAL (Nederland)
  5. Przelewy24 (Polen)
  6. Apple Pay
  7. Volle klantenkaarten
  8. Online portemonnee
  9. Kortingscodes
  10. De betaalmogelijkheden zijn uitbreidbaar indien gewenst
Hoe kan ik bestellingen aanpassen?2020-06-03T11:48:56+02:00

Je wil bijvoorbeeld een andere saus kiezen of meer broodjes bestellen?

Je kan steeds voordat je de betaling hebt uitgevoerd je bestellingen aanpassen door op het potloodje naast je bestelling te klikken.

Hoe kan ik bestellingen annuleren?2020-06-03T11:47:50+02:00

Na het plaatsen van jouw bestellingen kan je deze terugvinden via jouw persoonlijke profielpagina.

Hier kan je elke bestelling inzien en tot een vooraf bepaald aantal uren voor de bezorging annuleren.
De annulatieperiode staat altijd aangegeven bovenaan de menupagina.

Geen nood, het reeds betaalde bedrag wordt automatisch toegevoegd aan je Online Portemonnee.

Hoe kan ik bestellingen plaatsen?2020-06-03T12:03:00+02:00

Je kan eenvoudig een locatie, een datum en een uur voor de bezorging aanduiden en vervolgens je gerechten één voor één in je winkelmandje plaatsen.

Je kan bijvoorbeeld broodjes op voorhand bestellen voor alle dagen van de week, eventueel laten bezorgen op verschillende locaties en vervolgens kan je alles in één keer betalen.

Hoe kan ik voedingsleveranciers kiezen?2020-04-21T14:27:48+02:00

Tijdens een persoonlijk gesprek kan je aangeven bij welke voedingsleveranciers je graag wil bestellen, wij nemen vervolgens contact op met hen.

Heb je momenteel geen leveranciers op het oog, geen probleem, het op zoek gaan naar de juiste match in jullie regio maakt ook deel uit van onze dienstverlening.

Je kan eenvoudigweg aangeven welke categorieën van voeding of soorten keukens je in het assortiment wil laten opnemen, wij doen de rest.

Hoe maak ik gebruik van de MyDailyFood diensten?2021-12-02T11:29:42+01:00

Zeer eenvoudig, je kan ons contacteren via een van de voorgestelde manieren op onze contactpagina.

Na jouw wensen te hebben doorgekregen tijdens een kort bezoek of een online kennismaking kan jouw school of onderneming snel worden aangesloten en genieten van de vele voordelen.

Hoe verloopt de levering van gerechten?2020-04-21T14:30:41+02:00

Gerechten worden gesorteerd geleverd op de gewenste locaties en op de door jou gekozen tijdstippen in stevige herbruikbare thermoboxen, deze zijn perfect voor het transport van warme of koude producten. Een milieuvriendelijk transportmiddel.

Wij werken met een handig Pay & Drop model waarbij de voedingsleveranciers eenvoudigweg de volle boxen afgeven aan jouw receptie en de lege boxen weer meenemen. Het doel is zo weinig mogelijk tijdverlies te creëren voor jouw onderneming of school.

Hoe wordt de kwaliteit van voeding gegarandeerd?2020-04-21T14:21:54+02:00

Wij werken enkel samen met voedingsleveranciers die voldoen aan strenge normen op gebied van hygiëne en kwaliteit.

Bij ontvangst van een gerecht dat niet voldoet kan via het bestelplatform zeer eenvoudig een terugbetaling aangevraagd worden.

Voldoet de leverancier niet meer aan jouw normen, dan zoekt ons team naar een goed alternatief, simpel.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?2020-04-21T14:16:44+02:00

Je kan op de loginpagina klikken op ‘Wachtwoord vergeten’.

Via deze link kan je gemakkelijk een nieuw wachtwoord instellen met jouw geregistreerde e-mailadres.

In welke steden kan ik aansluiten bij MyDailyFood?2021-12-02T11:32:46+01:00

Het MyDailyFood bestelplatform kan momenteel gebruikt worden over heel België, Nederland en Polen.

Onze vertegenwoordiger plant met plezier een bezoek in ter plaatse of online om jouw noden en wensen in kaart te brengen.

Is betalen via MyDailyFood veilig?2020-04-21T14:29:19+02:00

Naast snelheid en gebruiksgemak speelt ook veiligheid een grote rol bij onlinebetalingen.

Als je via MyDailyFood een aankoop doet blijven je gegevens altijd privé, consumenten betalen rechtstreeks via de erkende Payment Service Provider Mollie.

Altijd veilig, Mollie voldoet aan alle beveiligingseisen, van PCI-DSS tot PSD2.

Naast je gegevens beschermen wij ook je aankopen! Dus als je niet ontvangt wat je hebt besteld, kan je het aankoopbedrag terugkrijgen.

Kan de menukaart aangepast worden aan onze noden en wensen?2020-04-21T14:25:04+02:00

Natuurlijk, de gehele menukaart wordt opgesteld op basis van jouw wensen.

Wil je geen gefrituurde gerechten toelaten omwille van geurhinder of de focus leggen op gezonde voeding, geen enkel probleem.

Je kan bovendien selecteren welke soorten keukens je wil toelaten, van lichte broodjes tot pizza en kebab.

Kan ik bestellingen laten groeperen per schoolgebouw of schooljaar?2021-12-02T11:26:26+01:00

Ja, dit is perfect mogelijk. De bestellingen kunnen gesorteerd worden bezorgd zodat iedereen snel zijn gerecht kan ontvangen.

Kan ik bestellingen laten groeperen per vestiging of afdeling?2020-04-21T14:20:14+02:00

Ja, dit is perfect mogelijk. De gerechten kunnen gesorteerd worden bezorgd zodat iedereen snel zijn bestelling kan ontvangen.

Kan ik een bedrijfsaccount aanmaken?2020-04-21T14:20:54+02:00

Jazeker. Bedrijfsaccounts kunnen worden aangemaakt voor personen die gerechten mogen bestellen in naam van de onderneming, denk maar aan een broodjeslunch tijdens meetings of evenementen.

Een bedrijfsaccount heeft meer mogelijkheden dan een normaal account, zowel op gebied van betalen als op gebied van assortiment.

Kan ik een schoolaccount aanmaken?2020-04-21T14:18:48+02:00

Jazeker. Schoolaccounts kunnen worden aangemaakt voor personen die gerechten mogen bestellen in naam van de school, denk maar aan een broodjeslunch tijdens vergaderingen, bijeenkomsten en evenementen.

Een schoolaccount heeft meer mogelijkheden dan een normaal account, zowel op gebied van betalen als op gebied van het assortiment.

Zo kan je bijvoorbeeld broodjesmanden voor vergaderingen via dit account bestellen en hoef je hiervoor niet een persoonlijk account te gebruiken.

Kan ik gerechten opslaan als favoriet?2020-04-21T14:31:46+02:00

Nog beter, je kan handmatig gerechten opslaan als favoriet én MyDailyFood houdt automatisch jouw voorkeuren per gerecht bij.

Ons bestelplatform is immers ontworpen om, met zo min mogelijk tijdverlies, dagelijks gebruikt te worden.

Kan ik kiezen voor een uitsluitend gezonde keuken?2020-04-21T14:19:15+02:00

Jazeker, het aanbod kan volledig worden aangepast aan de wensen van jouw school en bestaan uit enkel en alleen gezonde gerechten.

Wij stellen samen met erkende cateraars in jouw buurt een specifiek voedingsprogramma op met gezonde ingrediënten. Dit programma is altijd gebaseerd op de persoonlijke behoeftes en voorkeuren van jouw school.

Wij volgen hierbij zoveel mogelijk de “Richtlijnen voor Vlaamse scholen over schoolmaaltijden”, ontwikkeld door het Vlaams Instituut Gezond Leven en gepubliceerd op www.onderwijs.vlaanderen.be.

Kan ik klantenkaarten gebruiken?2020-04-21T14:24:48+02:00

Indien de leveranciers toestemmen is dit zeker mogelijk, als je bestellingen plaatst via MyDailyFood kan je punten verzamelen die je vervolgens kan inwisselen voor kortingen op nieuwe bestellingen.

Je kan deze punten verzamelen per leverancier en raadplegen in een mooi overzicht op jouw persoonlijke profielpagina.

Kan ik MyDailyFood gebruiken met een smartphone, tablet of iPad?2020-04-21T14:27:35+02:00

Bestellen kan super eenvoudig via een eigen smartphone, tablet, iPad, personal computer of een door ons aangeleverde bestelkiosk met groot aanraakscherm.

Alles verloopt online en je kan bestellingen plaatsen waar en wanneer je wil.

Kan MyDailyFood gebruikt worden in een ploegensysteem?2020-04-21T14:24:14+02:00

Dit is geen enkel probleem, er zijn meerdere leveringsmomenten mogelijk op eenzelfde dag.

De leveringsmomenten mogen bovendien verschillen van dag tot dag.

Ontvang ik kortingen op bestellingen via MyDailyFood?2020-04-21T14:23:02+02:00

Inderdaad! Vanaf een bepaalde hoeveelheid bestellingen per dag kan de voedingsleverancier kortingen toekennen aan iedereen die aangesloten is bij jouw school of onderneming.

Afhankelijk van de leverancier wordt meestal een korting gegeven tussen 10% en 20% op alle gerechten.

Op welk moment van de dag worden bestellingen geleverd?2020-04-21T14:21:38+02:00

Het moment van levering wordt gekozen in overleg met de voedingsleveranciers, hier zijn veel mogelijkheden.

Voor wie is MyDailyFood bedoeld?2021-12-02T11:28:03+01:00

Wij bieden onze kwaliteitsvolle administratieve dienst aan voor mkb’s, grote bedrijven, scholen en overheidsorganisaties.

Waar kan ik alle geplaatste bestellingen zien?2020-04-21T14:17:18+02:00

Alle bestellingen kan je gemakkelijk in een duidelijk overzicht terugvinden via jouw persoonlijke profielpagina.

Zo kan je bijvoorbeeld zien voor welke dagen je welke gerechten hebt besteld.

Waarom en wanneer krijg ik kortingen op mijn bestellingen?2020-04-21T14:15:36+02:00

Vaak geven voedingsleveranciers kortingen op producten om trouwe klanten te bedanken, iedereen binnen jouw organisatie kan genieten van deze voordelen.

Je gaat regelmatig in jouw winkelmandje zien dat je leuke kortingen hebt ontvangen en je kan hierdoor mooie besparingen realiseren op al jouw aankopen!

Waarom kan ik mij best inschrijven voor de MyDailyFood nieuwsbrief?2020-04-21T14:16:27+02:00

Vergeet je zeker niet in te schrijven op onze nieuwsbrief, je kan dit doen tijdens je registratie of aanpassen op jouw persoonlijke profielpagina.

Op deze manier ga je leuke kortingen ontvangen van partners en leveranciers en blijf je op de hoogte van interessante extra functies die later worden toegevoegd.

Wanneer kan ik een bestelling plaatsen?2020-04-21T14:31:31+02:00

Je kan om het even waar en wanneer een bestelling plaatsen, het enige dat je nodig hebt is een smart toestel (gsm, iPad, Tablet, pc,…) en een internetverbinding.

Wat betekent een 100% tevredenheidsgarantie?2020-04-21T14:24:28+02:00

Onze 100% tevredenheidsgarantie.

Wij geven altijd eerst een korte demo ter plaatse en vervolgens kan iedereen binnen jouw organisatie gedurende 30 dagen het platform helemaal zelf uitproberen.

Toch niet helemaal overtuigd? Geen probleem, dan is deze periode volledig gratis en dien je niets te betalen!

Wat indien ik niet tevreden ben over een voedingsleverancier?2020-04-21T14:28:36+02:00

Ben je niet meer tevreden met de huidige voedingsleverancier(s), geen probleem, het op zoek gaan naar de juiste match in jullie regio maakt ook deel uit van onze dienstverlening.

Je kan eenvoudigweg aangeven welke types van voeding je in het assortiment wil laten opnemen, wij doen de rest.

Wat kan ik kopen op het bestelplatform?2020-06-03T11:51:32+02:00

MyDailyFood is hoofdzakelijk ontworpen om eenvoudig voeding te bestellen maar er is ook een non-food categorie.

Indien jouw broodjeszaak bijvoorbeeld ook tijdschriften verkoopt kan dit product gemakkelijk worden toegevoegd aan het assortiment van het bestelplatform.

Wie kan bestellingen plaatsten via MyDailyFood binnen mijn bedrijf?2020-04-21T14:20:28+02:00

Het platform is super gebruiksvriendelijk en efficiënt ontworpen zodat zowel alle werknemers als bezoekers gemakkelijk een bestelling kunnen plaatsen.

Wie kan bestellingen plaatsten via MyDailyFood binnen mijn school?2020-04-21T14:20:41+02:00

Het platform is super gebruiksvriendelijk en efficiënt ontworpen zodat zowel leerlingen en leerkrachten als bezoekers gemakkelijk een bestelling kunnen plaatsen. Indien leerlingen te jong zijn om bestellingen te plaatsen kunnen de ouders dit voor hun kinderen overnemen en inplannen.

Worden allergenen weergegeven bij gerechten?2020-10-01T18:07:23+02:00

Alle allergenen staan netjes vermeld bij elk gerecht en zijn duidelijk te onderscheiden door middel van de officiële symbolen.
(Het is altijd de verantwoordelijkheid van de leveranciers om deze correct aan te duiden per product)

Veertien verschillende stoffen zijn opgenomen in de lijst van belangrijkste allergenen, die intoleranties of allergieën kunnen veroorzaken:

  1. Glutenbevattende granen (tarwe, rogge, gerst, haver, spelt, khorasantarwe/kamut)
  2. Schaaldieren
  3. Eieren
  4. Vis
  5. Pinda
  6. Soja
  7. Melk (inclusief lactose)
  8. Noten (amandelen, hazelnoten, walnoten, cashewnoten, pecannoten, paranoten, pistachenoten en macadamianoten)
  9. Selderij
  10. Mosterd
  11. Sesamzaad
  12. Zwaveldioxide en sulfiet bij concentraties van meer dan 10 mg SO2 per kilo of liter.
  13. Lupine
  14. Weekdieren
Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van de MyDailyFood diensten?2020-04-21T14:27:20+02:00

Je kan bij ons kiezen uit zeer betaalbare oplossingen in de vorm van pakketten die volledig zijn afgestemd aan de noden van jouw onderneming of school, wij nemen met plezier jouw administratielast over.

Omdat wij zelf ook niet van verborgen kosten houden, betaal je na de opstart bij MyDailyFood een vast bedrag per maand.

Bovendien hoef je dankzij onze 100% tevredenheidsgarantie niets te betalen indien je niet tevreden bent, je kan onze dienstverlening dus zonder problemen een kans geven.

Zijn er minimum bestelhoeveelheden?2020-04-21T14:30:55+02:00

Jouw onderneming of school dient geen minimum aantal bestellingen per dag te plaatsen om aangesloten te kunnen worden bij MyDailyFood.

Zijn er vaak promoties op gerechten via MyDailyFood?2020-04-21T14:19:01+02:00

Jazeker, er zijn tal van exclusieve promoties voorzien voor iedereen aangesloten bij MyDailyFood, deze staan opvallend aangeduid in de online menukaart.

Nog vragen? klik hier!
Ga naar de bovenkant