Bedien je klanten gemakkelijker
Van bestellen tot betalen, alles digitaal!
Een moderne manier van werken
MyDailyFood is een super efficiënt bestelplatform voor broodjes en andere maaltijden en verbindt horecazaken met bedrijven, scholen en overheidsinstanties in de nabije omgeving. Speciaal ontworpen om zowel je klanten als jezelf zoveel mogelijk tijd en moeite te besparen.
Geen gedoe meer met cash geld of klanten die tijdens de piekuren bellen om last minute bestellingen door te geven, zo kan iedereen binnen je zaak ongestoord werken. Alle betalingen verlopen digitaal via een bestel app waardoor er geen kans is op valse briefjes en je nooit te maken krijgt met kasverschillen.
Ben je op zoek naar een gebruiksvriendelijk bestelplatform ontworpen voor broodjeszaken, restaurants, traiteurs, frituren en andere soorten horecazaken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Automatiseer en vereenvoudig diverse taken via MyDailyFood, laat klanten zelf online hun bestellingen ingeven en afrekenen.
Het bestellen via MyDailyFood is bovenal ook een interessante extra service die je kan aanbieden aan je klanten, want ook zij besparen veel tijd en administratief werk. Alles verloopt geheel contactloos en is hierdoor meer hygiënisch.
Liever geen gedoe meer met wisselgeld of het opschrijven van bestellingen?
Laat ons helpen!
Geen tijdrovende telefoontjes, mails of faxen meer op de drukste momenten van de dag zodat jouw medewerkers niet gestoord worden tijdens de voorbereidingen van gerechten.
Wij nemen alle administratieve bezigheden rond het verzamelen van bestellingen uit handen. Je kan elke dag met één muisklik checken hoeveel orders er instaan om klaar te maken.
Je klanten kunnen op een veilige manier online betalen. Niet meer natellen tijdens de bezorging en geen risico’s op openstaande rekeningen, want elke bestelling is altijd op voorhand betaald.
Niet zeker of een digitale manier wel handig en nuttig is?
Probeer het uit!
Onze enthousiaste medewerkers komen graag langs om je te overtuigen van onze moderne service.
Liever een online kennismaking? Geen probleem, wij kunnen ook online al je vragen beantwoorden alsook de voordelen van MyDailyFood laten zien!
Van menukaart en prijzen tot openingsuren, alles is eenvoudig zelf aan te passen per klant.
Bovendien zit je bij ons niet vast aan onze dienst en kan je eender wanneer vrij kiezen te starten of te stoppen!
#shoplokaal
Wij stellen je horecabedrijf graag voor bij scholen, bedrijven en overheidsorganisaties als vaste leverancier voor de bestellingen van hun dagelijkse broodjes en catering.
Wil je zelf een van je klanten de mogelijkheid geven online te bestellen? Perfect mogelijk, ook voor hen voorzien wij een korte introductie om hen snel wegwijs te maken.
In samenspraak met je klanten worden vaste tijdstippen van bezorging afgesproken zodat je voorbereidingen en personeel makkelijk kan inplannen.
MyDailyFood kan veel tijd en werk besparen zodat je onderneming zich kan focussen op wat belangrijk is, het voorzien van lekkere gerechten aan tevreden klanten.
Hoe denken leveranciers over MyDailyFood
Leveranciers bij MyDailyFood
Sinds enkele weken gebruiken we nu het MyDailyFood bestelplatform voor onze broodjeszaak en we zijn er erg tevreden mee. Elke dag krijgen we een mooi overzicht van de bestelde broodjes en elk broodje heeft een eigen sticker die we gemakkelijk kunnen printen en er op plakken. Zo weten we altijd welke broodjes we nog moeten maken en is het duidelijk voor de klant welk broodje voor hem is. Ook de klantenservice vinden we super, het team staat altijd voor ons klaar.
Al meer dan een jaar zijn wij tevreden klant van MyDailyFood. Het platform is gemakkelijk in gebruik en scheelt ons veel werk. Wij hebben nu meerdere klanten die aangesloten zijn op het platform en het is heel handig dat we voor de verschillende klanten verschillende menukaarten kunnen gebruiken. Zo kunnen wij als cateraar bieden wat de klant nodig heeft. Het is ook handig dat wij een vast contactpersoon toegewezen kregen voor vragen. Het systeem is een aanrader.
Voor onze broodjeszaak werkt dit bestelsysteem goed. Wij zijn tevreden over de gebruiksvriendelijke site en de uitstekende service. Handig is ook dat je niets hoeft te installeren maar gewoon via hun online bestelplatform kunt werken. Wij zijn niet heel goed met computers maar zelfs voor ons is het makkelijk in gebruik. En als wij al hulp nodig hebben is de helpdesk van my daily food altijd telefonisch en via mail bereikbaar. Blij met de fijne samenwerking.
Op zoek naar een extra service voor je klanten?
Hoe het werkt
Volledig online toegankelijk
- Geen gebruik meer van contant geld, mails, telefoontjes en faxen.
- Verificatie van betaling alvorens bestellingen worden doorgestuurd.
- Check je bestellingen waar en wanneer je wil.
- Beheer helemaal zelf je menukaart, instellingen, openingsdagen, kortingen en meer.
Gemakkelijk in gebruik
- Je kan eenvoudig inloggen via je smartphone, tablet of PC.
- Je hoeft geen speciale printers of andere hardware aan te schaffen.
- Een gebruiksvriendelijke manier van bestellen als meerwaarde voor je klanten.
- Een overzicht van alle orders met slechts één muisklik.
Op maat van jouw zaak
- Alle bestellingen worden gegroepeerd en kan je als een orderlijst printen.
- Bestellingen in de toekomst zijn zichtbaar in een handig kalenderoverzicht.
- Gespecialiseerd in het verwerken van grote aantallen orders tegelijk.
- Automatiseer en vereenvoudig je processen.
Realtime dashboards
- Een overzicht van het aantal bestellingen en de omzet per klant.
- Vergelijk de evolutie van je cijfers over de maanden heen en pas je strategie hierop aan.
- Eenvoudige analyses over je meest en minst verkochte producten.
- Uitgebreide statistieken die je kunnen helpen prijzen, promo’s en kortingen te perfectioneren.
Marketing en reclame
-
Leuke wedstrijden & promoties via sociale media om klanten aan te trekken.
-
Een live reclamebord dat je zelf kan invullen, mooi zichtbaar voor je klanten.
-
Updates en berichten sturen naar een grote massa klanten tegelijk.
- Opname in de MyDailyFood-groep, wij stellen je graag voor aan andere nabije bedrijven en scholen.
100% Tevredenheidsgarantie
- Ondersteuning van onze helpdesk bereikbaar via WhatsApp, telefoon, mail en contactformulier.
- Continue updates en verbeteringen op basis van jou feedback.
- Extra talen beschikbaar voor anderstalige medewerkers.
-
Geen ratingsysteem, klachten van klanten worden intern en discreet behandeld.
Waarom is MyDailyFood de beste keuze?
Onze sterke punten
De beste bestel app voor broodjes en maaltijden
Een nuttige extra service voor je klanten
Volledig cashloos & contactloos
Bestellingen opvolgen via je smartphone en PC
Geen speciale printers of andere hardware nodig
Overzichtelijke rapportages met omzet en orders
Een vast contactpersoon bij MyDailyFood
Elke bestelling is altijd op voorhand betaald
Gemakkelijke en snelle implementatie
Een toegankelijke helpdesk in geval van nood
Een performant en beveiligd bestelsysteem
Onbeperkt en gratis ondersteuning
Geschikt voor traiteurs, broodjeszaken en meer
Goede communicatie met bedrijven en scholen
Geen technische kennis nodig, super gemakkelijk